rozmiar czcionki: A A A
Strona główna BIP Mapa witryny
(?)
Wtorek, 21.05.2024 roku

2013

Nazwa pliku Rozmiar Dodanie Ostatnia modyfikacja Pobierz
Kategoria: 2013 [ 44 ]
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa sprzętu komputerowego: drukarki, sieciowy bank danych, niszczarka. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa sprzętu komputerowego: drukarki, sieciowy bank danych, niszczarka. 224 KB 2014-03-10 12:10:17 2014-03-10 12:10:17
Ogłoszenie - dostawa sprzętu komputerowego: drukarki, sieciowy bank danych, niszczarka. Ogłoszenie - dostawa sprzętu komputerowego: drukarki, sieciowy bank danych, niszczarka. 2.62 MB 2014-03-10 12:10:56 2014-03-10 12:10:56
SIWZ - dostawa sprzętu komputerowego: drukarki, sieciowy bank danych, niszczarka. SIWZ - dostawa sprzętu komputerowego: drukarki, sieciowy bank danych, niszczarka. 9.07 MB 2014-03-10 12:11:13 2014-03-10 12:11:13
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa sprzętu komputerowego część II zasilacze UPS Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa sprzętu komputerowego część II zasilacze UPS 221 KB 2013-11-26 10:49:44 2013-11-26 10:49:44
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa sprzętu komputerowego część I macierz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa sprzętu komputerowego część I macierz 199 KB 2013-11-26 10:49:53 2013-11-26 10:49:53
Wyjaśnienie SIWZ- dostawa sprzętu komputerowego: macierz i zasilacze UPS Wyjaśnienie SIWZ- dostawa sprzętu komputerowego: macierz i zasilacze UPS 272 KB 2013-10-29 14:35:42 2013-10-29 14:35:42
Informacja o modyfikacji SIWZ- macierz i zasilacze UPS Informacja o modyfikacji SIWZ- macierz i zasilacze UPS 277 KB 2013-11-26 10:48:24 2013-11-26 10:48:24
Ogłoszenie - Dostawa sprzętu komputerowego: macierz i zasilacze UPS Ogłoszenie - Dostawa sprzętu komputerowego: macierz i zasilacze UPS 1.63 MB 2013-10-29 14:35:19 2013-10-29 14:35:19
SIWZ - Dostawa sprzętu komputerowego: macierz i zasilacze UPS SIWZ - Dostawa sprzętu komputerowego: macierz i zasilacze UPS 5.57 MB 2013-10-29 14:35:12 2013-10-29 14:35:12
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - wykonanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - wykonanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej 219 KB 2013-11-26 10:50:05 2013-11-26 10:50:05
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Wykonanie prac remontowych w zakresie posadzki i sanitariaty Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Wykonanie prac remontowych w zakresie posadzki i sanitariaty 242 KB 2013-11-26 10:50:14 2013-11-26 10:50:14
Ogłoszenie - Prace remontowe w zakresie posadzki i sanitariaty w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej Ogłoszenie - Prace remontowe w zakresie posadzki i sanitariaty w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej 2.17 MB 2013-10-16 08:30:03 2013-10-16 08:30:03
SIWZ i zal. 2-8 - Prace remontowe w zakresie posadzki i sanitariaty w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Miedzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej SIWZ i zal. 2-8 - Prace remontowe w zakresie posadzki i sanitariaty w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Miedzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej 7.24 MB 2013-10-16 08:29:54 2013-10-16 08:29:54
załącznik nr 1 do SIWZ- Prace remontowe w zakresie posadzki i sanitariaty w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej załącznik nr 1 do SIWZ- Prace remontowe w zakresie posadzki i sanitariaty w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej 13.91 MB 2013-10-16 08:29:47 2013-10-16 08:29:47
załącznik nr 1 do SIWZ - Prace remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej załącznik nr 1 do SIWZ - Prace remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej 13.82 MB 2013-10-16 08:29:41 2013-10-16 08:29:41
Ogłoszenie - Prace remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej Ogłoszenie - Prace remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej 2.39 MB 2013-10-16 08:29:32 2013-10-16 08:29:32
SIWZ i zal. 2-9 - Prace remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej SIWZ i zal. 2-9 - Prace remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą oddziału zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim PUP w Białej Podlaskiej 7.74 MB 2013-10-16 08:29:08 2013-10-16 08:29:08
Informacja o unieważnieniu postępowania Informacja o unieważnieniu postępowania 168 KB 2013-11-26 10:50:32 2013-11-26 10:50:32
Ogłoszenie na wykonanie prac remontowych Ogłoszenie na wykonanie prac remontowych 2.42 MB 2013-09-06 12:19:30 2013-09-06 12:19:30
SIWZ i zał. 2-9 na wykonanie prac remontowych SIWZ i zał. 2-9 na wykonanie prac remontowych 7.87 MB 2013-09-06 12:19:38 2013-09-06 12:19:38
Załącznik Nr 1 do SIWZ na wykonanie prac remontowych Załącznik Nr 1 do SIWZ na wykonanie prac remontowych 14.02 MB 2013-09-06 12:19:45 2013-09-06 12:19:45
Informacja o unieważnieniu postępowania Informacja o unieważnieniu postępowania 167 KB 2013-11-26 10:50:47 2013-11-26 10:50:47
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - elementy do modernizacji serwerowni część I Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - elementy do modernizacji serwerowni część I 216 KB 2013-11-26 10:50:56 2013-11-26 10:50:56
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust.3 - szkolenia osób bezrobotnych część I i III Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust.3 - szkolenia osób bezrobotnych część I i III 209 KB 2013-11-26 10:51:09 2013-11-26 10:51:09
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94  ust.3 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust.3 201 KB 2013-08-07 10:35:42 2013-08-07 10:35:42
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust.3 - szkolenia osób bezrobotnych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust.3 - szkolenia osób bezrobotnych 183 KB 2013-08-06 15:26:01 2013-08-06 15:26:01
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - elementy do modernizacji serwerowni część II Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - elementy do modernizacji serwerowni część II 213 KB 2013-08-08 12:48:05 2013-08-08 12:48:05
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust3 - szkolenia osób bezrobotnych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art.94 ust3 - szkolenia osób bezrobotnych 174 KB 2013-08-05 09:41:01 2013-08-05 09:41:01
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - szkolenia osób bezrobotnych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - szkolenia osób bezrobotnych 447 KB 2013-11-26 10:51:36 2013-11-26 10:51:36
Ogłoszenie na wykonanie prac remontowych Ogłoszenie na wykonanie prac remontowych 2.42 MB 2013-08-09 14:00:42 2013-08-09 14:00:42
SIWZ i zał. 2-9 na wykonanie prac remontowych SIWZ i zał. 2-9 na wykonanie prac remontowych 7.85 MB 2013-08-09 14:01:31 2013-08-09 14:01:31
Załącznik Nr 1 do SIWZ na wykonanie prac remontowych Załącznik Nr 1 do SIWZ na wykonanie prac remontowych 14.02 MB 2013-08-09 14:01:44 2013-08-09 14:01:44
Wyjaśnienie SIWZ w przetargu nieograniczonym na dostawę elementów do modernizacji serwerowni Wyjaśnienie SIWZ w przetargu nieograniczonym na dostawę elementów do modernizacji serwerowni 271 KB 2013-07-29 09:53:13 2013-07-29 09:53:13
Wyjaśnienie SIWZ w przetargu nieograniczonym na dostawę elementów do modernizacji serwerowni Wyjaśnienie SIWZ w przetargu nieograniczonym na dostawę elementów do modernizacji serwerowni 270 KB 2013-07-29 09:53:21 2013-07-29 09:53:21
Ogłoszenie na dostawę elementów do modernizacji serwerowni Ogłoszenie na dostawę elementów do modernizacji serwerowni 1.6 MB 2013-07-29 09:53:37 2013-07-29 09:53:37
SIWZ - elementy do modernizacji serwerowni SIWZ - elementy do modernizacji serwerowni 5.39 MB 2013-07-29 09:53:44 2013-07-29 09:53:44
Ogłoszenie na realizację usługi szkolenia osób bezrobotnych Ogłoszenie na realizację usługi szkolenia osób bezrobotnych 1.87 MB 2013-07-26 10:55:28 2013-07-26 10:55:28
SIWZ - realizacja usługi szkolenia osób bezrobotnych SIWZ - realizacja usługi szkolenia osób bezrobotnych 9.3 MB 2013-07-26 10:55:53 2013-07-26 10:55:53
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych. 213 KB 2013-08-06 15:35:24 2013-08-06 15:35:24
Ogłoszenie o zamówieniu - realizacja usługi szkolenia osób bezrobotnych Ogłoszenie o zamówieniu - realizacja usługi szkolenia osób bezrobotnych 1.79 MB 2013-07-16 08:28:54 2013-07-16 08:28:54
SIWZ - Realizacja usługi szkolenia osób bezrobotnych SIWZ - Realizacja usługi szkolenia osób bezrobotnych 549 KB 2013-07-16 08:29:09 2013-07-16 08:29:09
Wyjaśnienie SIWZ Wyjaśnienie SIWZ 226 KB 2013-07-05 15:04:03 2013-07-05 15:04:03
SIWZ-dostawa elementów do modernizacji serwerowni SIWZ-dostawa elementów do modernizacji serwerowni 711 KB 2013-07-05 15:03:55 2013-07-05 15:03:55
Ogłoszenie - dostawa elementów do modernizacji serwerowni Ogłoszenie - dostawa elementów do modernizacji serwerowni 1.27 MB 2013-07-05 14:59:03 2013-07-05 14:59:03

Powiatowy Urząd Pracy
w Białej Podlaskiej

ul. Brzeska 101
21-500 Biała Podlaska

Godziny urzędowania:
poniedziałek - piątek - 7.30 - 15.30
Przyjmowanie interesantów:
poniedziałek - piątek - 7.45
Rejestracja do 14:30

Telefon
83 341 65 00

Faks
83 341 65 57

E-mail:
pupbp@pupbialapodlaska.pl

 
Instrukcja BIP :: Zastrzeżenia :: Ochrona prywatności :: Dostęp do informacji publicznej nie udostępnionej w BIP :: Redakcja :: Jak szukać?
Udostępniający: Wojtal Łukasz (2024-01-17 08:29:45)
Wytwarzający/Odpowiadający: Domyślny wytwarzający z ustawień inCMS (2012-09-28 08:25:41)
Odwiedzin na tej stronie: 2493, Rejestr zmian